30 ian. 2009

Tema 2 - flori

Îmi cer scuze pentru lunga pauză de postare, dar chiar nu am avut nici un chef de blog.

Am primit două teme din câte îmi aduc aminte, dacă greşesc vă rog să mă corectaţi şi postez şi eventualele "teme uitate".

Ana Maria


Îmi place încadrarea, în general o astfel de încadrare îngheaţă subiectul. Nu are nici o dinamică şi este foarte statică, mă refer bineînţele la o încadrare foarte centrată. Unghiul ales este şi el foarte bun. Fundalul foarte uniform te ajută foarte bine să priveşti brânduşa. Faptul că este mai întunecat în partea superioară accentuează şi mai mult cromatica florii propriu-zise.

Concluzie: O fotografie simplă şi frumoasă. Nu are nimic special, dar este foarte reuşită!


Kaleid


Şi la tine este centrată floarea, dar nu la fel de exact (nu sugerez că ar fi trebuit să fie centrată, este doar o comparaţie). Îmi place şi aceasta. Albina îi oferă un element în plus care accentuează faptul că este atrăgătoare. Ai "aranjat" frumos şi firele de iarbă, părând că încadrează floarea de-o parte şi de alta.

Concluzie: Nu este rău, dar nici foarte bine. Cred că pozele cu flori sunt foarte greu de făcut. Florile sunt foarte gingaşe, iar pozele trebuie să transmită această gingăşie.


Mulţumesc pentru poze şi aştept imagini pentru următoarea temă. Data limită: 10 feb 2008

Tema 3 - Oraşul noaptea

Imaginile se vor trimite pe adresa always_freestate@yahoo.com
Imaginile vor avea 1500 de pixeli pe latura mare, exif şi vor fi redenumite astfel: tema_autor.jpg (ex: catalin_noaptea.jpg)

13 comentarii:

kaleid spunea...

Multumesc :) E clar ca mai am de exersat.

Faina poza Anei Maria :)

Ana Maria spunea...

Eram chiar foarte curioasa sa aud parerea ta despre aceasta poza, pentru ca mie mi-a placut foarte mult dar celor care le-am aratat-o au ramas indiferenti(nu erau fotografi si nici pasionati de asa ceva). Stiu ca nu e ceva care sa iasa mult in evidenta dar eu m-am tarat mult pana am reusit sa o pozez! Mersi de aprecieri!

Andu spunea...

Salut! felicitari pentru ca ati trimis poze, lucru pe care eu nu l-am facut, din pacate. Sper sa imi iau revansa tura (tema) urmatoare :).
Tocmai ca nu am postat nici o poza pana in momentul de fata aici, as vrea sa cer acordul vostru, si al lui Catalin, bineinteles, sa-mi dau cu parerea despre fotografiile voastre. Multam mult :)

Munteanu Cătălin spunea...

Cât timp comentariile sunt decente şi la obiect, eu nu am nimic împotrivă.

Andu spunea...

Sigur ca da! Astept si OK-ul celorlalti, ca sa fie "fair"

kaleid spunea...

Desigur!

Andu spunea...

Imi pare bine ca mi-ai permis, Kaleid! Nu o sa spun ce nu-mi place pentru ca eu nu am postat inca, si nu e corect :).Dar... vreau sa te intreb: "din cate fotografii ai ales-o pe aceasta?" si "Ai incercat sa fotografiezi floarea de sus, in tot cadrul, fara iarba, sau sa o fotografiezi, cumva, paralel cu planul ierbii?". Multumesc.

kaleid spunea...

Ce-i drept, din putine si astea facute acum 2 ani si ceva, cand nu stiam o boaba de fotografie :)

Ana Maria spunea...

poti comenta si la mine. asta asteptam cel mai mult: sa vad parerea voastra sa stiu si eu unde ma plasez

Andu spunea...

Buna Ana Maria. La fel, si la tine am intrebari: "din cate poze ai ales-o pe aceasta?" si " Ai incercat sa gasesti o brandusa usor aplecata, pe care sa o incadrezi un pic spre margine?". Multumesc :)

Munteanu Cătălin spunea...

Scuze de intervenţie, dar nu cred că este important din câte poze alegi una. Poate fi singura pe care ai făcut-o sau pot fi o sută. Iar brânduşele nu sunt aplecate, stau drepte. Dacă vrei ceva aplecat, cauţi ghiocei, clopoţei sau alte cele.

Ana Maria spunea...

Mai nu stiu numarul exact dar am mai multe poze. si am si asa cum zici tu cu branduse aplecate in coltul pozei. da-mi o adresa si iti dau mai multe poze. eu m-am atasat de poza asta ceea ce nu e un lucru bun neaparat ca sunt subiectiva. chiar la concurenta cu ea aveam o poza cum zici tu.

Ana Maria spunea...

pentru Andu : http://tekanamaria.blogspot.com/2008/10/nostalgii-de-toamna.html
Uita-te aici sa vezi ce mai am cu branduse. nu sunt toate pe care le am. pe astea le-am considerat eu mai bune.