8 ian. 2009

Teme foto

De azi voi introduce ceva nou, ceva care să vă facă mai activi. În toate "proiectele" mele, mă lovesc de aceaşi treabă, confortul puţin cam exagerat al oamenilor. Mai exact lenea.

Pentru a vă scoate din starea de amorţeală, vă voi da "teme". La fel fac şi la cursul foto, la fel facem şi aici.

Câteva reguli ale acestor teme:

1. Imaginile le veţi trimite pe adresa always_freestate@yahoo.com, iar eu le voi posta pe acest blog, în cadrul temei respective.

2. Exista o dată limită, nu se acceptă nimic după această dată.

3. Toate vor fi redenumite astfel: autor_nr.tema.jpg; Exemplu: catalinmunteanu_1peisaj.jpg

4. Toate imaginile vor avea 1500de pixeli pe latura mare şi 1000 de pixeli pe latura mică (în funcţie de formatul fiecărui aparat, dSLR-urile au formatul 2/3, compactele nu respectă acest format). Dacă imaginile sunt pătrate vor avea toate laturile de 1500 de pixeli.

5. Cine ratează trei teme consecutiv va fi aspru pedepsit!


Tema nr. 1 - portret

Primul curs de aici fix despre portret este. (decembie, primul post). Mai găsiţi şi alte portrete pe acest blog.

Data limită: 11 ianuarie, orele 24:00. Luni voi posta imaginile aici. Fiecare imagine va avea parte de un scurt comentariu.

Un comentariu:

Munteanu Cătălin spunea...

Am făcut o modificare la cerinţe. De la 800 de pixeli, am crescut la 1500.