14 dec. 2008

Întrebare întrebătoare

Nu mai ştiu despre ce să mai scriu. Variante sunt foarte multe, dar nu mă hotărăsc aşa că vă întreb pe voi. Alege-ţi vă rog din cele 5 variante de mai jos, eventual spuneţi şi altele care vă interesează.

Variantele cu peste 3 voturi vor fi postate consecutiv, în ordinea numărului de voturi bineînţeles.

1. Despre compoziţie - regula treimilor, punctele de aur

2. Despre aparatele foto (dSLR) Canon şi Nikon - voi alege câte un model mai des întâlnit de la Canon şi Nikon şi-l voi descrie cât voi putea de complet. (este bine să scrieţi ce aparat aveţi. Dacă sunt câteva persoane care folosesc alte mărci, voi scrie şi despre acelea, chiar dacă n-am folosit)

3. Despre obiective - funcţii, caracteristici, puţin şi despre obiectivele macro.

4. Despre filtre

5. Despre portret
- portretul de mediu (un fel de foto-reportaj şi ăsta)

Aştept !

7 comentarii:

Anonim spunea...

compozitie :). Si apoi portret de mediu. O zi faina!

cavalera' noii lumi spunea...

Compozitie, ca trebuie, nu de alta. Cu atragerea atentiei ca exercitiul si iar exercitiul e singuru care te poate invata ceva

Tipa de la unşpe spunea...

Compoziţie în primul rând cred eu. După aceea portret.

fotoincepator spunea...

Eu as prefera obiective si apoi filtre.

Ana Maria spunea...

eu as dori despre filtre. am un set de3 filtre pt incepatori dar nu am folosit decat filtrul UV care il tin permanent si cu restul nu stiu exact ce sa fac. mai am un warm si polarizare circulara

Munteanu Cătălin spunea...

Am început despre compoziţie ieri, diseară continui cu partea a doua din regula treimilor.

După care voi scrie în ordine despre obiective, filtre şi portret de mediu.

Mulţumesc pentru păreri.

Anonim spunea...

compozitie si portret...dar s-a zis deja :)