30 nov. 2008

De ce încă un blog?




Având în vedere că am destul de mult timp liber şi că mă enervează la culme artisul de doi bani, mă refer la cel cu aparatul foto, am zis să-mi scriu părerile aici.

Cine este interesat se uită, cine nu, nu se uita. Simplu şi logic. Voi pune şi "fotografii" ca exemplu şi nu-mi cer scuze pentru că le-am copiat şi pentru că fac mişto de ele şi de autorii lor. Soarta!

Pentru început începem cu o fotografie portret. (caut 2 minute o lucrare şi o postez). Gata am găsit!

Autorul este cristea de pe site-ul www.galeriafoto.com, site unde eu postez de câţiva ani şi imi place, numai că apar şi multe aberaţii pe acolo.

Poate este doar o coincidenţă, dar spre bucuria mea tipul foloseşte un Nikon, "aparatele mele preferate". Sunt sigur că el se crede artist şi după ce ca face poze aiurea le mai şi modifică. Şi pentru a pune moţ, le pune pe site-uri de profil! Of, of..

Deci nu faceţi aşa ceva! (sfatul nu este valabil pentru artişti)

3 comentarii:

Munteanu Cătălin spunea...

Aici nu avem cometarii, doar păreri. Cu cei care spun că am dreptate, logic, sunt de acord.

Vreau să ştiu de ce consideră ceilalţi că este aberaţie, motivaţi vă rog!

mihaimanole2001 spunea...

eu sunt incepator in ale fotografiei..de ce nu ti-au placut pozele lui cristea? ...pe unele le consider interesant ....ce e drept ..doar cateva

Munteanu Cătălin spunea...

Probabil ţine foarte mult de gusturi. De exemplu fotografia cu cele două ţigăncuşe îmi place.

Dar şi acea este făcută destul de "haotic". În general prefer fotografiile ceva mai gândite. Vreau să spun că este foarte bine să ştii ce faci înainte să apeşi să declanşator. Să conştientizezi factorii care fac o fotografie (expunere, lumină, unghi etc)